خانما برای چک کردن ساک بارداری باید کی برم؟؟؟

۵ پاسخ

بنظر من که اصلا نرو تا ۷ هفته
یهو همه چیش رو با هم ببینی
ی لذت دیگه ای داره
یهو میبینی انشالله قلبشم میزنه

من پنج هفته و ۲ روز رفتم ساک دیده شد

به خیال خودم هشت هفته بودم ولی سونو گفت هفت هفته و سه روز ، شما هم اگه زودتر بری شاید سونو چند روز با پریود فرق داشته باشه

۸ هفته هم ساک هم قلب همش با هم دیده میشه البته من خودم هفت هفته و سه روز رفتم

۵ هفته و خورده ای
حالا ممکنه ۵ هفته و ۲ روز باشه

میگم شما چطوری ۳ هفته فهمیدین باردارین
سن بارداری از اخرین پریود محاسبه میشه
منم شک دارم ولی بیبی چکم منفی شد
منتظرم یکم بگذره برم ازمایش بدم

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وششم بارداری