شما تا کی تهوع داشتین

۱۲ پاسخ

تا ۱۲،۱۳ هفته بعدش کلا قطع شد دیکه ندارم

تا هفته ۱۲،۱۳ شدیدتر بود. الان هم‌گاهی هست ولی کم شده

من هم هفته ی شما ک بودم تموم شد

فقط حالت تهوع یه بار خیلی گشنم شد سر یه آزمایش آوردم بالا بعد اون دیگه نیوردم بالا چون همش. آب خوردم نمی تونستم چیزی بخورم آوردم بالا اگر حالت تهوع داری ماست پونه یا نعنا یا دوغ بخور معجزه می‌کنه بعد صبحا که بیدار میشی نون خشک بخور که آب معد تو بگیره یا بسکویت بخور

من ۱۳هفته دیگه تمام شد

هنوز کامل از بین نرفته اکثر روزا بالا میارم

تا ۱۸ هفته عزیزم الانم سردی بخورم یا معده م خالی باشه گاهی بالا میاره

تا ۱۵ هفته داشتم

من کلا نداشتم
دیدم تو هر کسی هم متفاوته
اکثرا بعد ۱۲ هفته تموم میشه
اما خیلیا رو دیدم تا ۲۰ هفته ادامه داشته

من الانم گاهی بالا میارم

من هنوزم دارم

هنوزم دارم

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر💙🤰 مامان شاه پسر💙🤰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دُخملی مامان دُخملی هفته سی‌ام بارداری
مامان دوقلو ها✨ مامان دوقلو ها✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان تبسم مامان تبسم ۵ ماهگی
مامان فندوق کوچولو💙 مامان فندوق کوچولو💙 هفته سی‌ودوم بارداری