۳ پاسخ

سلام عزیزم فرقی نمیکنه به عضله‌های باید بزنند حالا بعضی ها به عضله دست می‌زنند هر دوتا رو، خوبه به دستش زدن ، برای دخترم یکی به پاش زدن از بعدظهر راه نمی فت جیغ میکشید یک ۲۴ساعتی بچم فقط جیغ میکشد بعد بهتر شد

مام دیروز زدیم،یه دست و یه پا

ب پسر منم دوتا زدن ب دستش و دست چپش خیلی اذیت بود

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان عشق ۲ سالگی