سلام عزیزم فرقی نمیکنه به عضلههای باید بزنند حالا بعضی ها به عضله دست میزنند هر دوتا رو، خوبه به دستش زدن ، برای دخترم یکی به پاش زدن از بعدظهر راه نمی فت جیغ میکشید یک ۲۴ساعتی بچم فقط جیغ میکشد بعد بهتر شد
مام دیروز زدیم،یه دست و یه پا
ب پسر منم دوتا زدن ب دستش و دست چپش خیلی اذیت بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.