۵ پاسخ

عالیییی بود و راحت فقط همون جا که تزریق کردن گریه کرد تمام

مابرامیران رو قبل عید زدیم خداروشکر زیاداذیت نشد سبک بودمرتب استامینوفن دادم راه میرف پاهاش نگرف

خیلی اذیت شد؟

حتما حتما غیر از استا ایبوپروفن داشته باش و اینکه کمپرس سرد روز اول خیلی تاثیر داره برا مهدیار سخت بود ی روز کامل راه نمیرفت

هنوز نزدم ولی خیلی میترسم
کاش کلا خوراکی بود

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی
مامان 𝐀𝐒𝐋𝐌 مامان 𝐀𝐒𝐋𝐌 ۲ سالگی
مامان علی مامان علی ۱ سالگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۲ سالگی
مامان ایلیا آدلیا👶🐣 مامان ایلیا آدلیا👶🐣 ۲ سالگی