خانما سرما خوردم چیکار کنمنمم

۲ پاسخ

واکسن انفولانزا نزدی؟سر خود دارو مصرف نکن فقط استامینوفن ساده مجاز هستی اگه داروی دیگه خواستی مصرف کنی برو دکتر،و اب نمک غر غر کن و عسل و لیمو ترش و مایعات فراوون

برو دکتر حتما وگرنه بدتر میشی

سوال های مرتبط

مامان ریحون مامان ریحون هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نور قلبم مامان نور قلبم روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان شامی کوچولو مامان شامی کوچولو ۸ ماهگی