خانوما ناهار چی دارین؟!
منو دخملی سوپ داریم😁

تصویر
۹ پاسخ

قرمه سبزی

من عدس پلو برا دختری هم سوپ ذرت

من ماکارانی داشتم‌جاتون خالی😁

ما کباب شامی بود

ما بیرون بودین کباب گوشت خوردین

رب می‌زنید به غذای بچه?!

نوش
قلیه ماهی

من دیشب قیمه درست کردم

تصویر

من و شوهری هم سوپ😂😆

سوال های مرتبط

مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی
مامان نورا کوچولو ❤️ مامان نورا کوچولو ❤️ ۱۳ ماهگی
مامان رونیا مامان رونیا ۱ سالگی
مامان هلو مامان هلو ۱۳ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱ سالگی
مامان لنا💕 مامان لنا💕 ۱ سالگی