۶ پاسخ

من ۵ ماهگی رو پاییزی گرفتم رو پروفایلم😁😍

اینم جوجه ی من. ۴ ماهه س

تصویر

ای جان هزار ماشاا....

پاییزی وروجک من💖🥰😘

تصویر

مبارکش باشه خدابرات حفظش کنه منم دخترم عکس پائیزی گرفتم ازش یک ماهگیش اولین پائیز زندگیش شروع شد

اره سه ماهگیش تم پاییزیه من میبرم اتلیه والا حوصلم نمیکشه خونه بگیرم

سوال های مرتبط

مامان 🩷آوان جون🐣 مامان 🩷آوان جون🐣 ۱۱ ماهگی
مامان پناه من مامان پناه من ۱۰ ماهگی
مامان فینقِلی مامان فینقِلی ۱۷ ماهگی
مامان 𝓐𝓻𝓼𝓱𝓪👼🏻✨ مامان 𝓐𝓻𝓼𝓱𝓪👼🏻✨ ۸ ماهگی