۴ پاسخ

زاگرس(دکتر مهدیان)
رویان(دکتر یوسف زئی)
دکتر سلطانپور
من خودم پیش مهدیان میرفتم
اینا همه آقا هستن

من سر دخترم پیش سلطان پور رفتم کارش خوبه

ان تی حتما بدو پیش دکتر مهدیان
کارش محشره
سونوگرافی زاگرس

من رفتم رویان عالی بود

سوال های مرتبط

مامان 🩵هدیه خدا🩵 مامان 🩵هدیه خدا🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کیناز مامان کیناز هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماهلینی🩷👶🏻 مامان ماهلینی🩷👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان یاراخانوم مامان مامان یاراخانوم ۸ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وهشتم بارداری