۴ پاسخ

معمولاً یه بار ۲۸ هفته تزریق میشه یه بارم ۷۲ ساعت بعد از زایمان

شما منفی باشی همسرت مثبت باید بزنی
یکی تو ۷ ماهگی یکی بعد زایمان بیمارستان میزنه
و اگه در طول بارداری هم خونریزی لک بینی اینا داشته باشی تا ۳ روز وقت داری بزنی
من ۱۳ هفته لک دیدم یه دونه زدم

فک کنم اگه مثلا شما گروه خونیتون مثبت و همسرتون منفی باشه یا بالعکس این امپول رو باید تو بارداری تزریق کنید حالا چند هفتگیشو نمیدونم

اگه گروه خونیت منفی باشه شوهرت مثبت باید هفت ماهگی بزنی.منم باید بزنم

سوال های مرتبط

مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیل مامان نیل هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو✨ مامان کوچولو✨ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تو دلی🤰 مامان تو دلی🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پناه👧🏼🩷 مامان پناه👧🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان س جیگر ♥️ مامان مامان س جیگر ♥️ ۷ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌ونهم بارداری