سلام مامانا آمپول روگام کسی جدیدا گرفته؟؟ک

۳ پاسخ

۲۸ هفته باید بزنی و باید دکترت برات تو سیستم بزنه رو کدملی تامین اجتماعی که ارزونتر بشه گاهی خود دکترت برات میزنه گاهی میگه تزریقات برو بزن تو باسن هم میزنن حواست باشه بعضی تزریقاتی ها نمیفهمن الکی میزنن تو ناف یا جای دیگه

من چهارشنبه زدم آزاد ۲/۱۷۰ گرفتم

رایگان نمیزنن؟

سوال های مرتبط

مامان دلین مامان دلین روزهای ابتدایی تولد
مامان نازنین مامان نازنین ۳ ماهگی
مامان تو دلی🤰 مامان تو دلی🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری