۲۸ هفته باید بزنی و باید دکترت برات تو سیستم بزنه رو کدملی تامین اجتماعی که ارزونتر بشه گاهی خود دکترت برات میزنه گاهی میگه تزریقات برو بزن تو باسن هم میزنن حواست باشه بعضی تزریقاتی ها نمیفهمن الکی میزنن تو ناف یا جای دیگه
من چهارشنبه زدم آزاد ۲/۱۷۰ گرفتم
رایگان نمیزنن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.