خانمای دیابتی چند هفته زایمان کردید

۷ پاسخ

من دیابت داشتم کنترل با متفورمین هر شب بود ۳۹هفته رو کامل و تموم کردم

شما چند بودین بهتون دارو دادن ؟متفورمین مصرف میکنید

37 هفته و 4 روز

من بارداری اولم دیابت داشتم ۳۹هفته ۴روز زایمان کردم

قند نا اشتهاتون چنده

با آمپول فشار

سلام خاله من 39هفته زایمان کرد

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهاو داداشی مامان دوقلوهاو داداشی ۱۲ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان روزهای ابتدایی تولد