۸ پاسخ

من که کلن دستمع

من یه گوشی کنار دارم بازی آفلاین نصب کردم
اینترنتش قطعه سیم کارتم نداره اونو بیشتر دست میگیرم
بهتره خیلی اینترنت روشن نباشه

من ۲۴ ساعته دستمه.ماهایی که استراحتیم دیگه خودمونا باید مشغول کنیم

24ساعته دستمه🥲

تو این شبای دراز پاییز دیگه گوشی هم نبینیم که وقت نمیگذره

منم دستمه
نمیتونم اصلا چیکار کنم🥲

من ۲۴ ساعته 🥺

منم نگا میکنم ولی ب حدش
زیاد نگا نکن

سوال های مرتبط