۱۳ پاسخ

منم محلی استفاده میکنم بیشتر میزارم شیر بجوشه مگه چی میشه مامان های ما همه شیر ماست محلی استفاده میکردن

من که کلاشیرودوغ ماست وکره محلی خوردم

من پاستوریزه میخورم ولی ماست محلی یه بار خوردم

من تا ۴ ماه استفاده نکردم ولی بعد اون استفاده میکنم

من خیلی میخورم
ولی میزارم شیر خوب بجوشه بعد استفاده میکنم

ما هم از شیر کیلویی استفاده میکنیم
موردی نداره

من از اول محلی میخورم

من دوغ محلی میخرم میخورم

خوب نیست

من شیر محلی میخورم از همون اول

من..

من ک فقط محلی میخورم

شنیدم ک خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان مامان آروید و لنا❤️ مامان مامان آروید و لنا❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آنیل 👶🏻🩷 مامان آنیل 👶🏻🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری