من دوغ یکی دوبار خوردم ولی ماست و شیر نه
محلی بخور هیچی نمیشه ولی از جای مطمین بخر ✅
ما هم کلا محلی استفاده میکنیم مخصوصا شیر و دوغ، همون شیرو ماست درست میکنیم.
بخور عزیزم خیلیم خوبه من همیشه میخورم
ما فقط محلی میخوریم
من ماست محلی میخورم ولی شیر پاستوریزه میگیرم
من همش محلی میخرم
محلی نخوری بهتره
میگن که پاستوریزه بخورین محلی نخورین
حالا باز نمیدونم
اره ازجای مطمئن باشه اره،من از دکترپرسیدم گفت محلی ازجای مطمئن یا شیر که تاریخش چندروزست
من شنیدم نباید خورد
بهتره پاستوریزه بخوری میگن محلی خطرناکه
محلی نخوری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.