۹ پاسخ

آخه میگن پاستوریزه واسه جنین خطر داره 🙂

اره نخور.پاستوریزه بگیر

بله باید پاستوریزه بخوری

لبنیات باز یه نوع باکتری به اسم لیستریا داره که واسه جنین و مادر خطر داره

من کلا نمیخرم خیلی زود خراب میشه مژه اش برمیگرده بعدم پاستوریزه نباشه معدم بهم میریزه

ماستایه لبنیاتیا بعضیاشون مطمئن نیستن
ولی کارخونه ایا پاستوریزه میکنن مطمئن ترن

پاستوریزه فقط بخور

بله ماست شرکتی بخر

از فروشگاه بخر اخه اونا یی که لبنیاتی ها میفروشن پاستوریزه نیستن دستین

سوال های مرتبط

مامان آنیل 👶🏻🩷 مامان آنیل 👶🏻🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی ♡ مامان نی نی ♡ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلوین💫 مامان دلوین💫 ۹ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ویکم بارداری