هر لبنیات محلی ممنوعه
عه من همش میخورم🥴🥴
اره ممنوعه
به دلیل ریسک تب مالت هست وگرنه که صد در صد مقوی تر هستن .بهتره گوسفندی نخوری
وای من عاشق ماست دوغ محلیم ولی میگن پاستوریزه باید باشه
خطرناک ریسک نکن عزیزم
ممنوعه
کسانی که روستایی هستن هر روز شیر و ماست و دوغ محلی نیخورن والا بچه هاشون هم سالمتر هستش اصلا بارداریشون تحت نظر دکتر هم نیستن فقط مرکز بهداشت میرن منم خوردم همش خیلی هم مقویتره فقط شیر رو باید خوب بزاری بجوشه
محلی و سر جریان جوشوندن شیر و تب مالت و اینکه آلوده نباشه میگن نخورید ، مثلا کارخونه و شرکتی باشه که تحت نظارت هست و اینا .....والله من چون شرکتی دوست ندارم ماست و دوغ و محلی خوردم گوش ندادم خودم
اتفاقا میگم شیر و ماست باید محلی باشه پاستوریزه شاید مشکل داشته باشه🙃🙃
اره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.