۸ پاسخ

میگن نخور ولی من فقط محلی میخورم،اصلا شرکتی هارو قبول ندارم

من اصلا لبنیات مغازه ای نمیخورم فقط محلی

نه عزیزم

من که خوردم

بخور چ ضرری

خوردن زیادش سردی میکنین یا معدتون اذیت میشه ولی به اندازه بخورین اشکالی نداره نوش جونتون

مگه ضرر داره من اگه مامان بزرگم بده هر روز میخورم ولی حیف که یه روز درمیون گیرم میاد

بخور ضرر نداره منم میخورم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان 🤰🏻💙💙 مامان 🤰🏻💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان لپه مامان لپه هفته بیست‌وچهارم بارداری