نه بابا بخور من که از اولش دارم می خورم
نه مشکلی نداره.منم دوغ محلی ترش زیادمیخورم..ماستم محلی میخورم
اگ خونگیه و از جایی ک شیر گرفتی مطمئنی شیرش خوب جوشیده بخور بیرونی اصلا نخور
بله محلی ممنوعه فقط پاستوریزه
ن بابا من اوایل زیاد میخوردم
کلا چیزای غیر پاستوریزه نباید بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.