مامانا دوغ محلی ضرر داره؟

۶ پاسخ

نه بابا بخور من که از اولش دارم می خورم

نه مشکلی نداره.منم دوغ محلی ترش زیادمیخورم..ماستم محلی میخورم

اگ خونگیه و از جایی ک شیر گرفتی مطمئنی شیرش خوب جوشیده بخور بیرونی اصلا نخور

بله محلی ممنوعه فقط پاستوریزه

ن بابا من اوایل زیاد میخوردم

کلا چیزای غیر پاستوریزه نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان Avina مامان Avina ۷ ماهگی
مامان تو دلیم🤰🩷 مامان تو دلیم🤰🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آریا💙 مامان آریا💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آرین💙 مامان آرین💙 ۱ ماهگی
مامان نورا ✨ مامان نورا ✨ هفته سی‌وهشتم بارداری