عاشق دوغ نعنایی ام ضرر داره؟

۹ پاسخ

منم عاشقشم

منم عاشق دوغ شدم از وقتی حامله ام

زیاده روی نکنی. نمکش بالاست ممکنه ورم کنی

بخور نوش جون تو بارداری هرچی عشقت می‌کشه بخور جز حرص😄😄😄 شش و جیگر شوهرم خوبه اونم بخور

مثلا با آبگوشت بخوای بخوری برا خودت که نه اما برای روح و روان ما ضرر داره ...

بستگی داره با چی بخوای بخوری !

منم دوغ خیلی دوست دارم دکترم گفت ضرری نداره اما دوغ نعنایی رو نمیدونم

اره بچت سبز میشه 😔😂

نه نعنا مصلح سردی دوغ میشه خوبه نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم🤰🩷 مامان تو دلیم🤰🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان 🤰🏻💙💙 مامان 🤰🏻💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرین💙 مامان آرین💙 ۱ ماهگی
مامان نورا ✨ مامان نورا ✨ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۴ ماهگی
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی