منم عاشقشم
منم عاشق دوغ شدم از وقتی حامله ام
زیاده روی نکنی. نمکش بالاست ممکنه ورم کنی
بخور نوش جون تو بارداری هرچی عشقت میکشه بخور جز حرص😄😄😄 شش و جیگر شوهرم خوبه اونم بخور
مثلا با آبگوشت بخوای بخوری برا خودت که نه اما برای روح و روان ما ضرر داره ...
بستگی داره با چی بخوای بخوری !
منم دوغ خیلی دوست دارم دکترم گفت ضرری نداره اما دوغ نعنایی رو نمیدونم
اره بچت سبز میشه 😔😂
نه نعنا مصلح سردی دوغ میشه خوبه نوش جونت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.