خانوما چیپس و ماست موسیر ضرر داره؟؟🙄

تصویر
۱۲ پاسخ

ن ضرر نداره

اگ فشارت بالاست‌ کم بخور چون چیپس خیلی نمک داره

من چیپس هوس میکنم همش
چن باری هم خوردم

من که همش هوس چیپس و پفک میکنم میخورمم😅نمیتونم خودمو نگه دارم

بخورعزیزم حساس نباش

من یکبار خوردم

منم میخورم ایشالله که چیزی نمیشه

عزیزم من هرچی هوس میکنم میخورم درصورتی میگن ظرر دارع که شما هر روز هر روز پشت هم بخوری اونم اتفاقی نمیوفته ولی خب خوب نیست هر روز چون سالم نیست در هفته یکی دوبار هرچیزی که ظرر هم داره راحت میتونی بخوری اتفاقی نمیوفته بچه اونجوری نیست که بایه چیپس یا ماست موسیر بخواد چیزیش بشه که همه باید مشکل براشون پیش بیاد

من خوردم چندبار چیپس چیزی نمیشه

منکه چیبس خالی خوردم ماست موسیر هم که بی ضرر هست
بخور نوش جونت
منظور از نخوردن ینی اینکه هر روز دوبسته باز کنی بخوریه
نه اینکه هر چند ماه یکم چیبس ضرر داشته باشه

سوال منم هست چند ماهه هوس کردم ولی میگم ضرر داره چیپس نمیخورم....

من خوردم چند بار
ی بار طوری نیس نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق...😍 مامان فندق...😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هلنا 🧿😘 مامان هلنا 🧿😘 ۲ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان حــســام👶🏻💙 مامان حــســام👶🏻💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۴ ماهگی