ن ضرر نداره
اگ فشارت بالاست کم بخور چون چیپس خیلی نمک داره
من چیپس هوس میکنم همش
چن باری هم خوردم
من که همش هوس چیپس و پفک میکنم میخورمم😅نمیتونم خودمو نگه دارم
بخورعزیزم حساس نباش
من یکبار خوردم
منم میخورم ایشالله که چیزی نمیشه
عزیزم من هرچی هوس میکنم میخورم درصورتی میگن ظرر دارع که شما هر روز هر روز پشت هم بخوری اونم اتفاقی نمیوفته ولی خب خوب نیست هر روز چون سالم نیست در هفته یکی دوبار هرچیزی که ظرر هم داره راحت میتونی بخوری اتفاقی نمیوفته بچه اونجوری نیست که بایه چیپس یا ماست موسیر بخواد چیزیش بشه که همه باید مشکل براشون پیش بیاد
من خوردم چندبار چیپس چیزی نمیشه
منکه چیبس خالی خوردم ماست موسیر هم که بی ضرر هست
بخور نوش جونت
منظور از نخوردن ینی اینکه هر روز دوبسته باز کنی بخوریه
نه اینکه هر چند ماه یکم چیبس ضرر داشته باشه
سوال منم هست چند ماهه هوس کردم ولی میگم ضرر داره چیپس نمیخورم....
من خوردم چند بار
ی بار طوری نیس نوش جونت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.