۲ پاسخ

بهتره نخوری و فقط لبنیات پاستوریزه استفاده کنی

سلام،من همسرم خودش درست میکنه میخورم،تاحالا که مشکلی برام پیش نیومده

سوال های مرتبط

مامان آنیل 👶🏻🩷 مامان آنیل 👶🏻🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان saboor مامان saboor روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی🐣 مامان دخملی🐣 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرس جوجه 💙🍒🐣 مامان آرس جوجه 💙🍒🐣 ۲ ماهگی
مامان آنیا دخترم مامان آنیا دخترم ۳ ماهگی
مامان مهسا مامان مهسا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پندار👶🏻🫀 مامان پندار👶🏻🫀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وششم بارداری