خانوما خوردن دلستر ضرر داره؟

۳ پاسخ

نه من در حد در ماه یکبار یا دوبار خوردم اوکبه
فقط قندش بالاس

هر چیزی ک گاز داشته باشه برای جنین ضرر داره

قند داره و اینکه بشدت چاقت میکنه در حد نصف لیوان اگه هوس کردی بخور

سوال های مرتبط

مامان پندار👶🏻🫀 مامان پندار👶🏻🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهدیس و هانیس مامان مهدیس و هانیس ۳ ماهگی
مامان saboor مامان saboor روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی🐣 مامان دخملی🐣 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته چهلم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا ۷ ماهگی