سلام خانما ببخشید میشه شیر محلی خورد؟؟

۷ پاسخ

من میخورم ولی خوب حداقل دوساعت بجوشون

باید خوب جوشونده بشه د

نخوری بهتره

نه نباید بحوری

من شنیدم میگن باید پاستوریزه خورد فقط یعنی دکترم میگف چون مسمومیت ایجاد میکنه

دکتر منکه گفته لبنیات مطلقا محلی نخور فقط پاستوریزه بخور

اره عزیزم ولی باید بجوشونیش

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه طلایی👼🩵 مامان جوجه طلایی👼🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری