ببخشید دوغ محلی تو بارداری بخورم یا نه؟ کیا خوردن

۱۳ پاسخ

منم خوردم مشکلی نداشت

من دکترم دکتر باداری پر خطره گفت دوغ و ماست محلی بخور

والا قدیمیا مگه چی میخوردن فقط دیگه از جای تمیز و مطمئن سعی کن بگیری

من کلا لبنیات محلی میخورم

پاستوریزه قند داره محلی اگه جای مطمئن وتمیز می خری خوبه بهتر اینه که خودت درست کنی کم نمک باشه

پاستوریزه بخور

من روزی چندتا لیوان میخورم اتفاقا عالیه

چقدر حساسید 🥲من همه چیییی میخورم و خدارو شکر کوچک ترین مشکلی نداشتم تا حالا

من خوردم

به هیچ عنوان هیچ محصول محلی رو مصرف نکن عزیزم

فقط پاستوریزه باید بخوری

من زیاد خوردم

والا من ک میخورم از اونا ک قشنگ بوی گوسفند میدع😂😂

سوال های مرتبط

مامان حافظ برهان مامان حافظ برهان ۱ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آنیل 👶🏻🩷 مامان آنیل 👶🏻🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی