کیا زیاد از گوشی استفاده میکنن خیلی ضرر داره واس جنین

۵ پاسخ

منم همش گوشی دستمه اصلا حوصله کار دیگه ای هم ندارم

من همس با گوشی سرگرمم،ضرر چی داره اینجوری باشه نصف جمعیت دنیا باید یه چیزیشون بشه

منکه کارم آنلاین شاپ مجبورم

سلام عزیزم
منم می‌دونم ضرر داره خودمو با چیزای دیگه مشغول میکنم الان دارم برا نینی پتو میبافم یا مثلاً کتاب میخونم یا تلویزیون میبینم

من وقتی تنهام استفادا میکنم همش، آخه سرگرمی دیگه ای نیس، چند جا نگاه کردم نوشته بود ثابت نشده که ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان زهره مامان زهره هفته سی‌ویکم بارداری