سلام
بالا اوردن زیاد واس جنین ضرر نداره؟؟

۵ پاسخ

سلام خیر
قرص دمیترون یا ب۶ بخورید
اگه فشارخونی نیسید ب مراتب خیلی کم نمک مزه مزه کنید
چای زنجفیلی بخورید

بالا اوردن زیاد ضرر داره حتما با مشورت دکتر قرص بخور

آرزومه بالا بیارم مطمن شم بارداری سالمی دارم

خیلیم مفیده حتی

سلام‌داره قرص حالت تهوع بخور

سوال های مرتبط

مامان خدا داد مامان خدا داد هفته نوزدهم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته سی‌ام بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان Baby مامان Baby هفته بیستم بارداری