خانوم ها سونوگرافی زیاد برای جنین ضرر داره ؟ 🙄

۳ پاسخ

بعضیا میگن چون با امواج صوتی هست اشکال نداره با اشعه نیست ، بعضیا میگن مضره

خانوم برادر من هلند زایمان کرد تمام بارداریش دائم سونو میشد برای آنومالی سه بار رفت چون پزیشن درستی نداشته و میگفت دکترا میگن سونوگرافی هیچ ضرری برای بچه نداره

می گن دفعات زیاد خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان زهره مامان زهره هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رستا👼 مامان رستا👼 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سامان مامان سامان روزهای ابتدایی تولد