خانوم ها همتون ۱۸ هفتگی اکوی قلب جنین دادین ؟ ضرر نداره ؟

۷ پاسخ

برا من کفت اختیاریه چون همه چیت اکی،منم گفتم نمیخوام

برای منم نوشته با انومالی اونم برم

ن دکترم ننوشت برام

اکو قلب فک میکنم برای کسایی خاصی باشه من ندادم

من ندادم

اگر سن مادر بالا باشه
یا مشکل قلبی داشته باشه
در این دو مورد من شنیدم میرن اکو قلب

من ندادم

سوال های مرتبط

مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بردیا مامان بردیا ۲ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان داداشی مهدیار مامان داداشی مهدیار ۸ ماهگی
مامان گیلاس🍒🩷 مامان گیلاس🍒🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سپهر💙👶 مامان سپهر💙👶 هفته بیست‌ویکم بارداری