به نظر من به هیچ عنوان اصلا نرین اکو قلب جنین خیلی خیلی بیخوده هزینه زیادی چون بچه باید بدنیا بیاد بعد چک بشه قلبش آخه تو جنین بودنش چطور متوجه از قلبش میشن.
هزینه نکنین
۱۸هفتگی رفتم
ب من گفت دکترم برو گفتم نمیرم
نه به من نگفت
بله برای منم نوشته دکترم
نه
جدیدا اره
به من گفتن برو سر دخترم اما من نرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.