همه رو میفرستن اکوی قلب جنین ۲۰ هفتگی؟؟

۸ پاسخ

به نظر من به هیچ عنوان اصلا نرین اکو قلب جنین خیلی خیلی بیخوده هزینه زیادی چون بچه باید بدنیا بیاد بعد چک بشه قلبش آخه تو جنین بودنش چطور متوجه از قلبش میشن.
هزینه نکنین

۱۸هفتگی رفتم

ب من گفت دکترم برو گفتم نمیرم

نه به من نگفت

بله برای منم نوشته دکترم

نه

جدیدا اره

به من گفتن برو سر دخترم اما من نرفتم

سوال های مرتبط

مامان داداشی مهدیار مامان داداشی مهدیار ۸ ماهگی
مامان رستا👼 مامان رستا👼 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دونه کوچولو مامان دونه کوچولو ۹ ماهگی
مامان ویهان💙🩵 👶🏻 مامان ویهان💙🩵 👶🏻 هفته بیست‌وششم بارداری