من همه چیم اوکی بود اما باز دکترم نوشت فک کنم محض احتیاط مینوسین بعضیا
بله بايد انجام بشه كه مشكلات قلب مادرزادى زودتر تشخيص داده بشه تا خدايى نكرده در صورت وجود مشكل براى اقدام درمانى بعد زايمان براش تصميم بگيرن
از طرفى هم اينكه اگه ميفرستن برا اين مورد دليل بر وجود
مشكل و خطر نيست من اصلا تو خانوادم مشكل قلبى ارثى نيست همسرم هم همينطور ولى واسه هر دو. بچه ها
دكتر فرستادم برا اكو قلب جنين
برای من نوشت گفت اگر دوستداشتی برو چون همه چیز داخل سونو انومالی اوکی بود
هنوزم نرفتم و موندم برم نرم چکارکنم
من چون خواهر زاده شوهرم مشکل داشت برام اکو نوشت وگرنه بعداز انومالی اگ مشکل خاصی نباشه نمینویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.