بعد آنومالی نیاز باشه دکتر میفرسته
من 19هفته رفتم
من امروز انجام دادم
۱۸هفته من انجام دادم
من ۱۹هفته و ۴روز رفتم
۱۹ هفته
من ۱۹ هفته انجام دادم
من گفتم ۲۰ هفته میرم
الان ۱۸ هفته و ۴ روزمه
همه باید انجام بدن ؟؟؟
همه باید انجامبدن ؟
پیج اینستامه برای خانم های باردار تازه زدم
حمایت میکنید؟ 🥺
bardari_ba_del
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.