۱۰ پاسخ

خاکشیر زیاد خوب نیست تخم شربتی رو نمیدونم

نخور

من خوردم هردو رو. ولی زیاد نه. از دکترم پرسیدم گفت اشکال نداره ولی نه اینکه هی هر روز بخوری
چند وقت یه بار عب نداره

نخور
دهانه رحم رو نرم میکنن

من چون یبوست شدید بودم از اول از دکتر پرسیدم گفت یک قاشق مرباخوری خاکشیر توی اب جوش روزانه عیبی نداره ولی خب من هر روز هم نمیخورم
اما تخم شربتی و نمیدونم

منکه هر از گاهی میخورم و خداروشکر مشکلی هم نداشتم

خاک بر سرم دیگه نمیخورم البته نوشته زیادش ضرر داره توام نحور

خیر به مقدار کم نهه.من از دکترم سوال پرسیدم

فلا نخور چون میگن برا تسهیل زایمان میخورن

من شربت آبلیمو خاکشیر میخورم

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان Baby مامان Baby هفته بیستم بارداری
مامان آرسام 😍 مامان آرسام 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان یارامام زمان❤️ مامان یارامام زمان❤️ هفته هجدهم بارداری