سلام خانوما فولیکول حداکثر چند باشه خوب است؟

۵ پاسخ

من با۱۴ باردار شدم بستگی داره آزاد بشه یانه

تا ۲۰خوبع

۱۷ ۱۸ ۱۶ اینا خوبن به بالا

سلام حداقل ۱۵ بارور ابیت وله تا زورتر بیت باشتره.

۲۰ به بالا

سوال های مرتبط

مامان 💙mahva🩷mahyar مامان 💙mahva🩷mahyar روزهای ابتدایی تولد
مامان شکلات🍫🌰 مامان شکلات🍫🌰 قصد بارداری