مامانا هزینه ازمایش انومالی چقدره؟

۱۰ پاسخ

سلام اینجا گفتن سونو 3/300

من آزاد ۱۶۰۰ بود آنومالی
با آنومالی اسکن فرستاد دکترم ۳ و ۸۰۰

آزمایش ۳تومن

من ۱۴ آذر باید برم‌مگه آزمایش هم داره دکتر برای من فقط سونو نوشته

چ جالب منکه فقط تو ۱۸هفته سونو داشتم آزمایش نداشتم...واسه چی نوشته

3500 سونو
من 850 هم دادم برای اندازه گیری طول سرویکس

سونو یا آزمایش

من آزاد ۲۶۰۰

سونو ۱۴۰۰ازمایش ۲۳۰۰

من ۳ تومن دادم

سوال های مرتبط

مامان الیساو الینا مامان الیساو الینا روزهای ابتدایی تولد
مامان دیاکو 💙 مامان دیاکو 💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نورا و نی نی مامان نورا و نی نی ۹ ماهگی
مامان ماهلینم🍒 مامان ماهلینم🍒 هفته بیست‌وهفتم بارداری