شیراز شیش
سونوگرافی پورسینا تو مهرشهر
من تو جنگ رفتم، ۱۴۰۰ فک کنم
چندجا زنگ بزن بپرس همه قیمتی هست من رفتم ۳تومن
من ۹ فروردین پیش خدارحمی انجام دادم ۳۴۰۰ شد .
نرخ جدید بود .
من پرسیدم ۵۷۰۰
من امروز رفتم ۷میلیون و ۱۰۰
۳۵۰۰شد
۲۲۰۰ شد
هرکی هرجور دوست داره میگیره
یکی ۴ یکی ۵ حتی تا ۹ تومنم اینجا دادن برای آنومالی
من ٧ تومن دادم
۳۵۰۰ تقریبا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.