آیا کار زیاد ضرر داره

۳ پاسخ

اره دیگه عزیزم خودتم داری میگی کار زیاد ما خانم های باردار شرایطمون با خانمهای معمولی فرق می‌کنه چون کار زیاد یه موقع میبینی به جون جنین خدای نکرده ضرر می‌رسونه یه موقع هم برای خود مادر باردار، هر کاری میکنی مابینش استراحت کن چون وقتی خسته میشی بچه توی شکمت هم خسته میشه و دوتا تون نیاز به استراحت دارید

چه كاري؟كار منزل و روز مره كه ضرري نداره اگه شاغل هستين زياد سرپا نباشید هم ضرر نداره

کار متعادل درحدی ک چیز سنگینی بلند نکنی اوکیه ، ولی بلند بکنی ممکنه جفت هم از رحم جدا بشه تا این حد خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان آیه کوچولو مامان آیه کوچولو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیه کوچولو مامان آیه کوچولو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهراد🫀🧿 مامان مهراد🫀🧿 ۳ ماهگی
مامان آروشا👑 مامان آروشا👑 ۱۰ ماهگی
مامان محمد رادین مامان محمد رادین ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین🩵👶 مامان رادین🩵👶 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان لیلی مامان لیلی هفته بیست‌وهفتم بارداری