۵ پاسخ

برای من هنوز خیلی شدیده هر کاری هم بگی کردم اما فایده نداره لعنتی

همین روزا تموم میشه عزیزم، نگران نباش
ولی وقتی ریزش تموم شه میبینی موهات نصف شده متاسفانه 😔

از شش ماهگی دیگه تموم میشه نگران نباش

من همچنان ادامه داره نصف موهامم که نریخته دخترم میکنه

تا۶شدیده خییلی بعدکم میشه کم کم

سوال های مرتبط

مامان هیرا مامان هیرا ۵ ماهگی
مامان 🩷نخود و کشمش‌💙 مامان 🩷نخود و کشمش‌💙 ۱۶ ماهگی