خانما اکو قلب برای همه می‌نویسه دکتر یانه

۹ پاسخ

بزای من نوشت
برا اطمینان از سلامت بچه خوبه

نه برا همه نمینویسن

برای من که تا الان ننوشته

برای من نوشت بااینکه هیچ مشکلی نداشتم

الان دیگه جزو روتین بعضی دکترها شده وبرای همه مینویسن

من مشکل قلبی داشتم برام اکو نوشت

نه برای من ننوشت

نه برای کسانی مینویسه که سونی انومالی مشکلی داشته باشه ،کسانی که سابقه بیماری قلبی دارن ،کسانی که بچه ی قبلیشون مشکل خاصی داشته باشن و....
البته من شخصا دکتر گفت نمیخواد اکو بدی ولی با درخواست خودم برام نوشته که برم انجام بدم

واسه من ننوشت

سوال های مرتبط

مامان روشنا مامان روشنا ۲ ماهگی
مامان امید زندگی مامان امید زندگی هفته سی‌ام بارداری