من همراه با آنومالی دکتر نوشت برام انجام دادم
من چون توی سونو آنومالی قید شده بوده که قلب بررسی نمیشه واسم اکو نوشت و هفته ۲۰ بارداری رفتم و خداروشکر مشکلی نبوده ،خیالمون راحت میشه دیگه
من تو انومالي برام نوشت برم گفتم مشكلي هست گف ن اصلا ولي انجام بده مطمئن شيم قلبش خدايي نكرده مشكلي نباشه
كلا دكتر من اينطوريه كافيه بگي امروز ٥ بار عطسه كردم بايد تهشو دربياره ك مثلا چرا ٥ تا عطسه كردي😑😂
اگه توسونومشکلی دیده نشده ویاتوخانواده مشکل قلبی نداشته باشید،انجام داده نمیشه مگه اینکه دل بخواهی بری😃
اگه خدایی نکرده مشکلی ببینن خودشون مینویسن ولی اگه خودت بخوای انجام بدی آزاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.