اکو قلب جنین دکتر خودش مینویسه یا باید بگم بنویسه؟
چند هفته انجام میشه

۵ پاسخ

من همراه با آنومالی دکتر نوشت برام انجام دادم

من چون توی سونو آنومالی قید شده بوده که قلب بررسی نمیشه واسم اکو نوشت و هفته ۲۰ بارداری رفتم و خداروشکر مشکلی نبوده ،خیالمون راحت میشه دیگه

من تو انومالي برام نوشت برم گفتم مشكلي هست گف ن اصلا ولي انجام بده مطمئن شيم قلبش خدايي نكرده مشكلي نباشه
كلا دكتر من اينطوريه كافيه بگي امروز ٥ بار عطسه كردم بايد تهشو دربياره ك مثلا چرا ٥ تا عطسه كردي😑😂

اگه توسونومشکلی دیده نشده ویاتوخانواده مشکل قلبی نداشته باشید،انجام داده نمیشه مگه اینکه دل بخواهی بری😃

اگه خدایی نکرده مشکلی ببینن خودشون مینویسن ولی اگه خودت بخوای انجام بدی آزاده

سوال های مرتبط

مامان دلوین و توراهی مامان دلوین و توراهی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری