۸ پاسخ

من رفتم بیمارستان امام خمینی تهران با بیمه تامین اجتماعی رایگان و دکترش هم دقیق بررسی کرد گفت اوکیه

۲۷۰۰ دادم یکبار ۱۸هفته یکبار ۲۴هفته

من ۱۸هفته دادم ۲وخورده ای

من انجام دادم ۲۵۰۰ شد، هفته ۱۹ انجام دادم.

برای من با انومالی نوشت تقریبا ۳ تومن شد

آزاد دادم ۲۵۰۰

من هفته پیش رفتم انجام دادم ۲۵۰۰ شد تهران

من فردا میخوام برم🥲خیلی میترسم

سوال های مرتبط

سعیده سعیده قصد بارداری
مامان نینی🥹🧿 مامان نینی🥹🧿 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلوین و توراهی مامان دلوین و توراهی هفته بیست‌وششم بارداری