من دوقلو رفتم دیروز۲۴۰۰
من چند روز پیش انجام دادم ۳۵۰۰
شیراز که یه جا میگفتن 8یه جا 6 که من رفتم دولتی انجام دادم شد 400دکتر خوب و معروفی م بود تو اون شیفت
ازمن ۵ تومن گرفت ۴ روز پیش
من اکو قلب جنین دو روز پیش انجام دادم البته دوقلو ۳۵۰۰ با تامین
کسی میدونه اکو قلب دکتر برای چی مینویسه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.