3تومن بدون بیمع
۲٠هفته رفتم ۱۸۵٠بود (قبل عید)
من امروز ۱۹هفته دو دو روز رفتم دکتر هارونی تو نواب ۳۵۰۰
من با بیمه رفتم تو بیمارستان ۱۵۰ ویزیت ۲۴۰ نوار قلب ۶۵۰ اکو قلب
3 تومن
من ۱۰ اسفند رفتم ۳ تومن شد
من قبل عید دارم ۱۵۰۰
من دیروز ۷٠٠ دادم
من قبل عید پرسیدم گفتن ۲۶۰۰
حدودا سه تومنه
ولی بیمارستان خیلی کمتره
و حدودا ۴۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.