۴ پاسخ

شما سرکلاژی
؟
من امپول رو روزی یدونه باید بزنم با دوتا شیاف
انقدر زدم ک باسنم دون دون شده مث حساسیت خارش داره

نه ربطی به زایمان نداره تازه بهتره برای طبیعی

ببخشیدسرکلاژ چطوریه

ربطی ندارن اتفاقا سرکلاژی برا زایمان طبیعی راحتری

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد روزهای ابتدایی تولد
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌وپنجم بارداری