۲ پاسخ

من نزدیک ۱۱ صبح بستری شدم ساعت ساعت ۳ اینا رفتم اتاق عمل بیهوشی کامل بودم بعد که توی ریکاوری بهوش اومدم درد پریودی داشتم که بهم مسکن زدن آروم تر شدم بعدشم که اومدم توی بخش بهم آرامبخش زدن چون یکم هنوز درد داشتم و تمام لکه بینی هم دو سه روز داشتم

اینو براتون نوشتم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری