دردنداره اصلابعداهم میتونی سرپاباشی غذادرست کنی یاظرف بشوری من دوبارعمل شدم مطلق بودم چون زیادخسته میشدم پامیشدم کارمیکردم
اگر بخاطر دردش میپرسی نه عزیزم اصلا دردی نداره
خود عمل اصلا درد نداره نیم ساعت بیهوش میکنن و انجام میدن بعد بعضی جاها یک شب بیمارستان نگه میدارن ولی من عصرش مرخص شدم دو هفته استراحت مطلق بعد هم استراحت نسبی تو این مدت هم آمپول و شیاف پروژسترون و سفکسیم تجویز میکنن
خیلیی راحته عملش اصلا ترس نداره
بله سوالی داری بپرس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.