این چرا منو میترسونه

تصویر
۵ پاسخ

به گوگل و هوش مصنوعی اعتماد نکن به دکتر و عقل طبیعی اعتماد کن🥰

سلام.من دخترم ۵ ماهش که بود آب برنج بهش دادم،بيسکوئيت مادر رو یک چهارمش رو تو آب جوش حل میکردم میدادم می‌خورد. دختر اولم که ۳ ماهش بود عمه اش حاجی بادامی بهش داد می‌خورد.شوهرمم همش سر و صدا می‌کرد که این کار رو نکن.ولی خواهر شوهرم یواشکی و به دور از چشمش بهش می داد.شکر خدا طوری نشد.شما هم نترس. من با این کارها ۳ تا بچه رو بزرگ کردم.تازه من از یه نفر شنیدم که بچه اش ۳ ماهه بوده چون شیر نداشته بهش لعاب آبگوشت می‌داده.

نترس چیزی نمیشه

از چیش میترسی؟

چرا ترس

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین ۱۷ ماهگی
مامان الارز خانم مامان الارز خانم ۶ ماهگی
مامان حسین و حسنا مامان حسین و حسنا ۷ ماهگی