پا مرغ بخورم عیب نداره؟😢خیلی دوست دارم

۱۹ پاسخ

نه بخور نوش جان

اتفاقا خیلی خوبه بخور

خیلی خوبه بخور منم میخورم میگن برای وزن بچه هم خوبه

من نمیتونم بخورم ولی خیلی مقویه کلا توی عمرم نخوردم چه جوری میپزید خوشمزه میشه؟؟

وای باورم نمیشه یکی پا مرغ دوست داشته باشه 😂
نوش جانت عزیزم

عالیییه بخور

نه عزیزم خیلی هم خوبه بخور نوش جونت

میگن پا مرغ بخوری بچت دنیا بیاد یجا بند نمیشه دیگه همش میگرده😂

خیلیی مقویه حتما بخور😍

پای مرغ که برای بارداری بهترین چیزه

دلت نخواد دلت نخواد دارم میخورم🤣🤣🤣🤣

عزیزم خیلی مقویه بخور

اتفاقا عالیه سوپ درست کن خیلی هم مقوی و سالمه منم دلم خواسته😍

نه بخور نوش جون
منم‌اون روز خوردم هوس کردم

نه خیلی خوبه عزیزم نوش جان

اتفاقا خیلی خوبه میگن برای سفت کردن دهانه رحم عالیه 😍

اخ گفتی منم هوس کردم 😂 برم بخرم درس کنم بخورم
ضرر چرا فکنکنم

منم خیلی دوست دارم میخورم مقویع

محشره عاااالیه

سوال های مرتبط

مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان امید مامان مامان امید هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سبحان مامان سبحان ۶ ماهگی
مامان دخمل🩷 مامان دخمل🩷 ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۲ ماهگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۶ ماهگی
مامان نویان و دایان مامان نویان و دایان ۱۳ ماهگی