اتفاقا خوبه سعی کن خودت تو خونه درست کنی من خرما و گردو هم میریزم داخلش با بستنی میخورم😋
الان واقعا این سوالا واقعیه؟
من هر روز میخورم
اگر قند نداشته باشی و خونگی درست بشه برای وزن بچه عاااالیع
خیلیم خوبه وزن میده
قند اگر ندارین خیلی هم خوبه بخورین
من روزی یکی میخورم، خیلی خوبه
چرانبایدبخوری؟مگ جدانمیخوری چ فرق دارع
چرا نباید بخوریم
اسمپسربزرگمکوروش حالابه شوهرم میگم اسم اینگل پسردیگری بزاریم بردیابهممیان کوروش وبردیا
خوب هم هست بخور عزیزم
من ک میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.