سلام‌مامانا شماشیرموزمیخورید عیب نداره بخورم

۱۱ پاسخ

اتفاقا خوبه سعی کن خودت تو خونه درست کنی من خرما و گردو هم میریزم داخلش با بستنی میخورم😋

الان واقعا این سوالا واقعیه؟

من هر روز میخورم

اگر قند نداشته باشی و خونگی درست بشه برای وزن بچه عاااالیع

خیلیم خوبه وزن میده

قند اگر ندارین خیلی هم خوبه بخورین

من روزی یکی میخورم، خیلی خوبه

چرانبایدبخوری؟مگ جدانمیخوری چ فرق دارع

چرا نباید بخوریم

اسم‌پسربزرگم‌کوروش حالابه شوهرم میگم اسم این‌گل پسردیگری بزاریم بردیابهم‌میان کوروش وبردیا

خوب هم هست بخور عزیزم

من ک میخورم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی ۴ ماهگی
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۲ ماهگی
مامان نویان و دایان مامان نویان و دایان ۱۳ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان نویان مامان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کنجد مامان مامان کنجد مامان ۷ ماهگی
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری