دلم شربت ابلیمو تگری میخاد عیب نداره بخورم؟

۱۰ پاسخ

چرا سخت میگیری

ولله من میخورم خیلی

اگه قند نداری نه بخور کیف کن

بخور نوش جان

نه بابا بخور نوش جان

نه نوش جان

اخه چه عیبی داره بخور دیگ

نوش جون

منم موخام

ن چه عیبی داره بخور نوشجان

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی ۴ ماهگی
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۲ ماهگی