خانوما شربت آبلیمو میتونم بخورم؟

۷ پاسخ

مثلا چیش بده؟ ی سؤالایی میپرسینا

من انقد میخورم ک نگوووووو ولی بجای شکر عسل میریزم

ن نخور خوب نیس😐

خوب بخور اشکال نداره زیاد شیرین نباشه شما همه چی میتونی بخوری جز دمنوش گرم نبات عسل اونم زیاد ن کم

کم شیرین بخور

قند نداری بخور
منم دیشب دلم له له میزد برا یه نوشیدنی شیرین اما قندم رو مرزه و این یک هفته اصلا رعایت نکردم دیگه دیشب از خیرش گذشتم

اره برای چی نخوری مگه دیابت داری

سوال های مرتبط

مامان نویان و دایان مامان نویان و دایان ۱۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری